Obserwatorzy

5 stycznia 2014

Nowy rok!

Przyszedł nowy rok! Wypada złożyć jakieś życzenia!
Życzę wam, aby wszystkie marzenia się wam spełniły- te lalkowe i te nielalkowe.
Aby rok 2014 był lepszy od 2013 oraz obfitował w szczęście.

Trzeba się pozbierać wreszcie w garść i zacząć działać! Mówię tutaj o moim życiu prywatnym i lalkowo/fotograficznym. Ostatnio troszkę wyszłam z wprawy, przez co zdjęcia są gorszej jakości. Przez to, że długo nie zajmowałam się lalką miałam wrażenie, że przestała mi się podobać. Jednak po przyjściu ubranek od Mgau zmieniłam zdanie. Hedi znów mnie zachwyciła. 

Naprawdę uroczo wygląda jako taka mała dziewczynka w spódniczce.

Kolejne zakupy może pod koniec stycznia lub w lutym. Będą to chipy. W styczniu mam zamiar kupić wreszcie swój wymarzony telefon! Oprócz tego w tym roku planuję zakup nowej lalki, ale to w bardzo bardzo bardzo odległej przyszłości :)
Tak więc widzicie, że mam już jakieś plany na przyszłość!

<Na blogu zmienił się wystrój- napiszcie w komentarzach, czy się wam podoba!>








Do zobaczenia w następnym poście :) 
W tym roku postaram się częściej pisać!
Bay ^^

8 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia, co Ty gadasz zawsze mi się podobały Twoje zdjęcia <3 Nareszcie wpis lalkowy ^^ A bardzo mi się podoba bluzeczka i spódniczka Heidi <3
    Wygląd bloga mi się bardzo podoba.
    Renee c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, wystrój bloga też bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. E tam, zdjęcia są bardzo ładne, na pewno ładniejsze od moich XDDDD
    Bardo podoba mi się jej strój, najbardziej koszulka i podkolanówki :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatni zdjęcie jest śliczne c;
    Melize rządzą! Sama mam takową c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże,jak ona jest pięknaboskaślicznaitentegesowa ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz cudowną lalkę :) Bardzo mi się podoba i ma świetne ciuszki *-*
    Ja też mam dużo planów na ten rok, też chcę kupić trochę rzeczy, ale zobaczymy, czy znajdzie się na to kasa:D A Tobie życzę spełnienia tych planów i marzeń ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna lalka i ladne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń

Witam drogi czytelniku, jeżeli to czytasz, to zapewne spodobał Ci się lub nie mój post. Wiedz, że będę bardzo wdzięczna za twoją opinię na temat moich ,,wypocin''. Wszystkie komentarze są moderowane, dlatego, jeśli nie zobaczysz tego, co napisałeś po publikacji, to nie martw się. Jeśli chodzi o wulgarne, obraźliwe, niekulturalne i ordynarne komentarze, nie będą one po prostu publikowane. Jeśli to, co napiszecie będzie konstruktywne, to na pewno za jakiś czas pojawi się na blogu. Dziękuję za uwagę!