Obserwatorzy

1 lutego 2014

Cold, cold, cold

Na dworze zimno... Już od dobrych dwóch tygodni.
Dla mnie ferie już się skończyły <mieszkam w łódzkim>. Z powrotu do szkoły nawet o dziwo się ciesze, bo jest pewna sprawa, którą muszę załatwić, ale to też mnie martwi...
Te ferie minęły oszałamiająco szybko! Ale nie zmarnowałam ich, w 90% raczej aktywnie spędziłam czas i korzystałam ze śniegu.

Zrobiłam dwie sesje, jak na mnie do dość dużo! No i zrobiłam krok w stronę zmienienie wyglądu lalki. Od dwóch miesięcy piszę ,,zmieni coś, zmienię coś''. Tym razem byłam już na stronie, ale znów się wycofałam. Za duży wybór, nie wiem co kupić...

Mam dla was jeszcze jedną sesje <lepszą> ale chce wstawić wszystko :3
Robiłam te zdjęcia tydzień temu, wtedy nie odważyłam się wyjść na mróz z lalką i aparatem... Na niektórych zdjęciach ostrość nie tam gdzie trzeba, ale uwierzcie mi, ze większość już i tak wyrzuciłam.

Bardzo mi sie podobały kadry i dlatego niektórych zdjęć nie usuwałam.

<ostrość agrrr....>


<ostrość agrrr....>



8 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia <3 Hendi jak zwykle piękna ^^ Ma cudne ciuszki. Ja na ferie czekam do 17~

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się zdjęcia podobają :) Są po prostu takie delikatne, urocze. Twoja Panna wygląda tak niewinnie. I ma przecudny sweterek! :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia ; )
    Nie umiem wybrać jednego najładniejszego, bo wszystkie są piękne C:

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ ona urocza! Doprawdy, taki mały słodziak :D Drugie zdjęcia podoba mi się najbardziej, swoją drogą, Heidi jest prześlicznie ubrana :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne <3 / Miyumi

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza jest ^^
    cudowny ma sweterek.
    pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! :DD Cudowne ciuszki ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest taka słodka! Taki uroczy maluch ^^ A jak pięknie ubrana ;3
    Zdjęcia bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń

Witam drogi czytelniku, jeżeli to czytasz, to zapewne spodobał Ci się lub nie mój post. Wiedz, że będę bardzo wdzięczna za twoją opinię na temat moich ,,wypocin''. Wszystkie komentarze są moderowane, dlatego, jeśli nie zobaczysz tego, co napisałeś po publikacji, to nie martw się. Jeśli chodzi o wulgarne, obraźliwe, niekulturalne i ordynarne komentarze, nie będą one po prostu publikowane. Jeśli to, co napiszecie będzie konstruktywne, to na pewno za jakiś czas pojawi się na blogu. Dziękuję za uwagę!