Obserwatorzy

1 listopada 2013

Wspomnienie lata...

Tak dawno nie pisałam, wszystko przez to, ze nie mam weny i czasu na zdjęcia. Mam na komputerze zdjęcia, których nie publikowałam wcześniej. Są może tak z końca sierpnia. Bardzo tęsknię za latem, za wakacjami. Za spaniem do 10, za tą ,,wolnością''. Za morzem, za koloniami. Zawsze kiedy przychodzą wakacje mówią sobie, że spędzę je wspaniale, a i tak zawsze się obijam :P Mimo to jednak chciałabym, żeby te chwile trwały dłużej.










<tu kiedyś było zdjęcie mojego psa w peruce Heidi, ale wyparowało>

6 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia. Wpadniesz na mojego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super fotki, nareszcie notka! <3
    Hahahah, co pies. XD C:
    Renee.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie zdjęcia i strasznie uroczy psiak <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, bardzo mi się podobają. ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są takie klimatyczne, typowo letnie, szczególnie podoba mi się to 3 od dołu. Ja też tęsknię za wakacjami, czuję, ze źle je wykorzystałam, mimo, że niektóre momenty były genialne. Ale z drugiej strony cieszę się, że poszłam już do gimnazjum i poznałam świetne osoby, jakich jeszcze nigdy nie spotkałam :D
    No, ale weny, czasu też nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, genialny pies xD a zdjęcia cudne ^_^

    happyhappy-doll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witam drogi czytelniku, jeżeli to czytasz, to zapewne spodobał Ci się lub nie mój post. Wiedz, że będę bardzo wdzięczna za twoją opinię na temat moich ,,wypocin''. Wszystkie komentarze są moderowane, dlatego, jeśli nie zobaczysz tego, co napisałeś po publikacji, to nie martw się. Jeśli chodzi o wulgarne, obraźliwe, niekulturalne i ordynarne komentarze, nie będą one po prostu publikowane. Jeśli to, co napiszecie będzie konstruktywne, to na pewno za jakiś czas pojawi się na blogu. Dziękuję za uwagę!