Obserwatorzy

15 sierpnia 2013

Nudne zdjęcia

Zdjęcia zniknęły przez mój idiotyzm i usuniecie ich z Google Picassa ;-; 
Przepraszam.

Robiłam ostatnio zdjęcia Heidi w domu. Wyszły średnio. Mam ich mało, tyle ile widzicie. Nie mam jakiegoś odpowiedniego opisu dla nich. Dlatego już milknę i pokazuję. Więcej informacji zobaczycie niżej ^.^




 12.08 spotkałam się z przyjaciółką Magdą. Niedawno zakupiła pullipa. Było średnio fajne z powodów nazwijmy to ,,technicznych''.  Porobiłam mimo to parę zdjęć Heidi i jej lalce- Carol. Na zdjęciach widzimy dala w pożyczonych ciuszkach od Carol. Aż dziwne, że tak dobrze pasowały :)

A oto Carol Madzi. Udało się tylko jedno jej zdjęcie.





3 komentarze:

Witam drogi czytelniku, jeżeli to czytasz, to zapewne spodobał Ci się lub nie mój post. Wiedz, że będę bardzo wdzięczna za twoją opinię na temat moich ,,wypocin''. Wszystkie komentarze są moderowane, dlatego, jeśli nie zobaczysz tego, co napisałeś po publikacji, to nie martw się. Jeśli chodzi o wulgarne, obraźliwe, niekulturalne i ordynarne komentarze, nie będą one po prostu publikowane. Jeśli to, co napiszecie będzie konstruktywne, to na pewno za jakiś czas pojawi się na blogu. Dziękuję za uwagę!