Obserwatorzy

21 sierpnia 2013

Meetowo 18.08.13

Zdjęcia zniknęły przez mój idiotyzm i usuniecie ich z Google Picassa ;-; 
Przepraszam.

W niedzielę odbył się meet w łodzkiej Manufakturze. Byłam tylko dwie godziny, ale było całkiem spoko. Narobiłam sporo zdjęć :D

6 osób i 9 lalek, no i jeszcze 3 inne lalki. 

Postanowiłam już nawet nie podpisywać zdjęć, za dużo z tym roboty. Nie są to jakieś super zdjęcia. Wszystkie robione tak jakoś na szybko.

Zapraszam. 









Piękne grupowe :3
















Ah, te przeróbki w PhotoScape.







Uważam, ze nie są znowu najgorsze. Sądzę, że byłam za krótko, żeby się jakoś bardziej zintegrować xD


Za niedługo dodam zdjęcia, ze starej sesji w parku i taką małą powtórkę z wakacyjnych zdjęć. 

5 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia, zresztą jak zawsze ^^
    Manu, szkoda że wtedy mnie tam nie było, a mam blisko :)
    Renee c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę, śliczne lalki i ich właścicielki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam czarną owce!! W peruce i paradajz czarne kręcone włosy..

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja wyglądam ;__;
    Zdjęcia bardzo ładne :3

    OdpowiedzUsuń

Witam drogi czytelniku, jeżeli to czytasz, to zapewne spodobał Ci się lub nie mój post. Wiedz, że będę bardzo wdzięczna za twoją opinię na temat moich ,,wypocin''. Wszystkie komentarze są moderowane, dlatego, jeśli nie zobaczysz tego, co napisałeś po publikacji, to nie martw się. Jeśli chodzi o wulgarne, obraźliwe, niekulturalne i ordynarne komentarze, nie będą one po prostu publikowane. Jeśli to, co napiszecie będzie konstruktywne, to na pewno za jakiś czas pojawi się na blogu. Dziękuję za uwagę!