Obserwatorzy

6 marca 2014

Kasztanowe oczy

Siemka =)

Dzisiaj mam tylko 3 fotki. Chcę się tylko pochwalić, że jakoś tydzień temu doszyły do mnie animal eyes (wiem, ze miały być chipy, ale jak to mówią ,,kobieta zmienną jest'').
Szczerze?! Mam wrażenie, że ten kolor do Heidi nie pasuje. Spróbuję zrobić więcej zdjęć, może jakoś się przyzwyczaję. Jeśli nie- mam jeszcze stare chipy i drugą parę animal eyes zielono-żółtych <miały być lekko zielone, ale cóż...>
Jeśli znów coś pójdzie nie tak to zwyczajnie je sprzedam i już.

Miałam napisać coś pięknego, bo mam plan na fajną notkę! Teraz mam wolne- rekolekcje. Ale to już ostatni dzień. 

Dałam się oszukać ,,wiośnie''. Wczoraj wyszłam na rower i co?! Teraz boli mnie gardło -,-
Pozostaje tylko czytać ,,Igrzyska Śmierci''. Cudowna książka! Polecam ją ✰
<jestem już na 40+ stronie lub dalej>

Tadam! Kasztanowe oczka. 
Napiszcie co o nich sądzicie?




Do zobaczenia niebawem! ;)

10 komentarzy:

  1. Według mnie wygląda w nich uroczo ^^ Zapraszam na konkurs ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. O Boże, Boże, Boże, Boże, Boże!
    Dal Melize to mój chyba ulubiony model Dala ever! Widziałam jednego u Hello Moro, nie wiem czy kojarzysz, ale Twój z tymi oczkami jest absolutnie prze prze prze prze prze cudny. Zakochałam się na amen <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm... Ladnie jej w tych oczkach. Chcialabym ja zobaczyc w wersji zielono-zoltej. Zdrowiej! Ja dzien przed choroba ddalam nieprzeczytane Dzienniki Gwiazdowe (polecam) ;-;

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda w nich słodko ^.^ PS.ładne zdjęcia c::

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jak zawsze, a te nowe oczy tylko to podkreśliły! Jedna z moich ulubionych reprezentantek tego modelu ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie jej w tych oczkach! Zauroczyła mnie. :)
    Cudowne zdjęcia, zwłaszcza ostatnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie jej w tych oczkach! ostatnie zdjęcie jest najlepsze ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm.. Nie jestem pewna, co myśleć o tych oczkach. Bardzo podoba mi się ich kolor, jednak jestem przyzwyczajona do poprzedniego i to on totalnie mi pasuje do Twojej Panny. Ale może warto trochę poczekać - za tydzień możesz mieć na ten temat już zupełnie inne zdanie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się bardzo Twoja panna podoba w tej odsłonie. Kasztanowe spojrzenie bardzo do niej pasuje, robi z niej prawdziwego misiaczka :D
    Jest mega uroczo, a jeśli chcesz, to eksperymentuj dalej :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdałam sobie sprawę...
    Że teraz Heidi kojarzy mi się z niedźwiadkiem.
    Jaka słodka! <3 *O*

    OdpowiedzUsuń

Witam drogi czytelniku, jeżeli to czytasz, to zapewne spodobał Ci się lub nie mój post. Wiedz, że będę bardzo wdzięczna za twoją opinię na temat moich ,,wypocin''. Wszystkie komentarze są moderowane, dlatego, jeśli nie zobaczysz tego, co napisałeś po publikacji, to nie martw się. Jeśli chodzi o wulgarne, obraźliwe, niekulturalne i ordynarne komentarze, nie będą one po prostu publikowane. Jeśli to, co napiszecie będzie konstruktywne, to na pewno za jakiś czas pojawi się na blogu. Dziękuję za uwagę!